Ubytovanie vo Vysokých Tatrách
Všeobecné obchodné podmienky
(ďalej ako „eden“)
Aké pobyty si môžeme objednaťV letnej a zimnej sezóne sa obvykle realizujú pobyty na aspoň 7 nocí. Kratšie pobyty sa v letnej a zimnej sezóne obvykle vybavujú iba na poslednú chvíľu. Mimo sezóny môžete využiť aj možnosť kratších pobytov.Typ ubytovaniaPonúkame ubytovanie apartmánového typu, jeden apartmán obsahuje obývaciu miestnosť s vybavením kuchynky, samostatnú spálňu, WC, kúpelňu a chodbu s odkladacím priestorom. Na spanie slúži manželská posteľ v spálni a rozťahovacia sedacia súprava v obývaciej časti. Spolu sa môžu v jednom apartmáne ubytovať 2 + 2 = 4 hostia. Navyše sú oba apartmány prepojené dvojitými uzamykateľnými dverami, tak že po ich otvorení vznikne priestor pre 8 ľudí. Ak nebolo dohodnuté inak,posteľná bielizeň a uteráky sú k dispozícii.Prevzatie a odovzdanie apartmánu, použitie kaucieObvykle, ak sa nedohodne inak, sa klient hlasi k pobytu na recepcii priľahlého hotela Eufória, kde príslušnému pracovníkovi na recepcii Hotela predloží svoj osobný dokladdoklad a po zložení vratnej kaucie a zaplatení prípadného doplatku preberie kľúče. Po vstupe do apartmánu je ubytovaný povinný skontrolovať či sú dvere do susediaceho apartmánu bezpečne uzavreté a podľa inventúrneho zoznamu stav a úplnosť vybavenia. V prípade nezrovnalostí, tieto ihneď nahlási na recepcii. Neskoršie nahlásenie nebudeť akceptované. Týmto ubytovaný preberá zodpovednosť za predmetný inventár. V prípade poškodenia, alebo straty, bude ubytovanému odrátaná náhrada škody zo zloženej vratnej kaucie. Ak škoda presahuje výšku kaucie, ubytovaný je povinný rozdiel zaplatiť pri ukončení pobytu pracovníkovi recepcie hotela zodpovednému za spravovanie apartmánu, alebo v sídle firmy EDEN s.r.o., v závislosti od toho kto kľúč vydal.ObmedzeniaV našom ubytovacom zariadení nie je povolený vstup so psom. Fajčenie v apartmánoch nie je povolené.Čo nie je zahrnuté v cene pobytuV cene pobytu nie je zahrnutá strava. Upratovanie, pranie bielizne a rekreačný poplatok - podľa aktuálneho cenníka.Rezervácia pobytu, platbaRezerváciu je možné zrealizovať prostredníctvom internetu alebo telefonicky. Spojte sa s nami a rezervujte si pobyt s určením termínu vášho pobytu a presného počtu osôb. Naši pracovníci overia obsadenosť vami zvolených termínov a obratom vás budú kontaktovať, aby s vami dohodli presné podmienky nástupu na pobyt ako aj spôsob platby. Po úhrade dohodnutej sumy sa rezervácia stáva záväznou. Zároveň objednávateľ úhradou potvrdzuje súhlas so storno podmienkami.Stornovanie pobytuEden s.r.o. ponúka svojim klientom možnosť v nevyhnutnom prípade (napr. choroba alebo iná vážna príčina) zaplatený pobyt zrušiť. Stornovanie pobytu je možné iba pred nástupom na pobyt. Výška storno poplatku je závislá od toho, ako dlho pred začiatkom pobytu nahlásite jeho zrušenie: Viac ako 14 dní pred nástupom na pobyt: storno poplatok je 50% celkovej ceny pobytu. Viac ako 7 dní pred nástupom na pobyt, najviac však 14 dní: storno poplatok je 70% celkovej ceny pobytu. 7 a menej dní pred nástupom na pobyt: storno poplatok je 100% celkovej ceny pobytu. Uvedené časové intervaly a príslušné percentuálne hodnoty sa vzťahujú aj na storno časti pobytu (pobyt sa síce zrealizuje, ale s menším počtom ôsob oproti počtu osôb v Ubytovacom poukaze). Pozor: storno časti pobytu je možné zrealizovať len ak počet osôb zostávajúci po stornovaní nebude menší, ako 2 / apartmán. V prípade Vášho záujmu Vám môžeme sprostredkovať poistenie pre prípad stornovania pobytu zo zdravotných dôvodov. Zrušenie pobytu nahláste do EDEN s.r.o. telefonicky a potvrďte ho aj písomne (e-mailom) - v žiadosti o zrušenie pobytu uveďte vaše meno, adresu, termín pobytu a dátum telefonického zrušenia spolu s menom pracovníka ktorému ste zrušenie nahlásili. Na základe písomného zrušenia pobytu bude vystavený stornovací doklad, ktorý Vám pošleme spolu so zvyškom úhrady, na ktorú máte nárok, respektíve v prípade storna časti pobytu inštrukcie k finančnému vyrovnaniu.Nástup na pobytNástup na pobyt je spravidla po 14.00 hod., ukončenie pobytu do 10.00 hod.Problémy počas pobytu, poškodenie ubytovacieho zariadeniaAk pri nástupe na pobyt alebo počas pobytu vznikne akýkoľvek problém, ihneď kontaktujte recepciu hotela Eufória, prípadne pracovníkov firmy EDEN s.r.o. - väčšinu problémov je možné vyriešiť po vzájomnej dohode. Podmienkou začatia reklamačného konania je telefonický kontakt ihneď pri zistení závady. Zákazník je zodpovedný za to, že po uskutočnení pobytu odovzdá ubytovacie zariadenie bez poškodenia. Pre prípad, že počas pobytu dôjde k poškodeniu ubytovacieho zariadenia, má ubytovateľ právo stiahnuť odhadovanú sumu vzniknutej škody z kaucie, ktorá je inak v prípade bezproblémového priebehu pobytu pri odovzdaní objektu v plnej výške vrátená. Ak odhadovaná suma vzniknutej škody presahuje hodnotu zloženej kaucie, klient uhradí zvyšnú sumu v prospech EDEN s.r.o. bezprostredne po skončení pobytu na recepcii hotela Eufória, prípadne prevodom na účet EDEN s.r.o.Reklamačný poriadokV prípade, že rozsah a kvalita poskytnutých služieb nezodpovedá informáciám uvedeným na internetovej stránke www.eden.sk, vzniká objednávateľovi právo na odstránenie nedostatkov chybne poskytnutej služby. Toto svoje právo objednávateľ uplatňuje bezodkladne na recepcii hotela alebo telefonicky u prenajímateľa EDEN s.r.o.. Ak EDEN s.r.o. nezabezpečí riadne a včas nápravu oprávnene namietaných služieb, môže objednávateľ uplatniť svoju reklamáciu po návrate v písomnej forme, a to najneskôr do 3 mesiacov od ukončenia čerpania služieb, alebo ak služby neboli vôbec čerpané, od dňa, kedy sa mali služby vyčerpať podľa zmluvy. EDEN s.r.o. je zbavená zodpovednosti za škodu spôsobenú porušením jej povinností pri poskytovaní služieb alebo odstúpením od zmluvy, ak škodu nezavinila ona ani jej zmluvní partneri, a škoda bola spôsobená v dôsledku neobvyklých a nepredvídateľných okolností, alebo udalosťou, ktorej nebolo možné zabrániť ani pri vynaložení všetkého úsilia, alebo objednávateľom alebo treťou osobou, ktorá nie je spojená s poskytovaním služieb. Pri riešení reklamácie je objednávateľ povinný poskytovať maximálnu súčinnosť, aby bolo možné nedostatky čo najúčinnejšie odstrániť a zabránilo sa vzniku akýmkoľvek škodám alebo aby sa ich rozsah znížil. |